niedziela, 30 lipca 2023

Hiatus ... Again

 

 Tym razem hiatus dotyczy faktu, że będę miała remont i nie wiem, kiedy uda mi się znaleźć czas, a przede wszystkim możliwość być coś napisać. Ale na osłodę dodałam 8 rozdział True Love. Obiecuję, że tu wrócę. Ostatnie komentarze były jak miód na moje serce, zrobiło mi się bardzo miło i chyba głównie dla nich postanowiłam jednak zrobić wszystko by dokończyć te historie. Muszę tylko wyszukać mój notatnik, w którym miałam rozpisanych bohaterów ich role i ogólny zarys fabuł... Kiedyś na pewno się do niego dokopie... Na pewno. :D 
Ostatnio byłam na sesji RPG Zew Cluthu, czy jak to się pisze. Muszę przyznać, że jest to ciężkie. Jednak są pewne ograniczenia i nie do końca potrafię pogodzić się z faktem, że mój badacz nie może posiadać pewnych rzeczy i umiejętności, jeśli ich nie wpisałam na karcie, choć dla mnie wydają się oczywiste... W każdym razie zastanawiam się, czy nie napisać opowiadania bazując na tych sesjach. Miałam dylemat romantyczny, choć powiedziałam mistrzowi gry, że pójdziemy inną drogą. To nie będą kłamać moja dusza pisarza aż prosi by się tym pobawić. No ale na sesjach takich rzeczy nie można robić T^T. Niektórzy rozwiązując krzyżówki, inni chodzą na sesje... W obu nie jestem mistrzem. xD 
Może jak tu wrócę, to również z odświeżonym blogiem. Planuje go odświeżyć wizualnie, ale to kosztuje, więc nie jest to aktualnie mój priorytet. 

Do zobaczenia! 

4 komentarze:

  1. Anonimowy7/31/2023

    Remont...Mój największy koszmar i wróg...
    Wiem co czujesz, sama niedawno miałam remont całego prawie 120 letniego domu. To było straszne.
    Już się przestraszyłam, że jednak odchodzisz na zawsze i przestajesz pisać. Naprawdę tego się boje.
    Ostatnio przez twój wpływ miałam próbę napisania własnego opowiadanie i chyba całkiem mi to idzie.
    Absolutnie kocham i uwielbiam True Love. Jeszcze chwila i nauczę się go recytować na pamięć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tylko chciałam powiedzieć, że nadal trzymam kciuki za ukończenie remontu i za wenę do pisania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie to chciałam dawać ci więcej motywacji i ciepłych słów, ale coś się porobiło i nie mogłam dodawać komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc tak....
    Nadal cierpliwie czekam na kolejne rozdziały z True Love.

    OdpowiedzUsuń