niedziela, 11 czerwca 2023

Czemu..?

 Wstawiłam dwa rozdziały z Bleacha "True Love" miałam je już dawno napisane i wreszcie moja beta mi je przesłała. Minęło tyle czasu, że nawet nie pamiętałam o co chodziło w tej historii... Musiałabym najpewniej znaleźć koncept tego opowiadania i zobaczyć, kto właściwie ma w nim występować. No bo pierwsza część jest za nami. :P
Nie wiem, czy wrócę do pisania. Chce wierzyć, że tak, że to znowu ta chandra pisarska i jeszcze będę chciała wrócić do tych historii. No bo w sumie szkoda nie zobaczyć ich zakończenia... To chyba jednak moja odwieczna wojna między chęcią porzucenia pisania w diabły, a poczuciem straty, bo co tu robić zamiast pisać? Niby próbuje rysować, ale no cóż... Póki co to dziecko w przedszkolu radzi sobie lepiej. :) 

Na pewno jeśli będę chciała wrócić do moich opowiadań czeka mnie jakiś mini maraton z oglądania anime, by wczuć się jeszcze raz w ten świat. :D 

Możliwe, że do zobaczenia. :) 
 

2 komentarze:

  1. Anonimowy6/13/2023

    Gdy zobaczyłam ten post i informacje o nowych rozdziałach True Love dosłownie wydałam z siebie pisk zachwytu.
    Jestem już po przeczytaniu ( kilkukrotnego) i nadal uśmiech nie schodzi mi z mordki.
    Śledzę twój blok od kilku ładnych lat i nie wyobrażam sobie żebyś przestała tu pisać.
    Miałam kiedyś próby pisania i wzorowałam się na tobie. Jesteś moją idolką.
    Życzę dużo miłości w życiu i zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy7/05/2023

    Hejeczka,
    bardzo mnie cieszy ta informacja, i naprawdę liczę na Twój powrót tutaj na stale
    weny i pomysłów życzę...
    Trzymaj się cieplutko Basia

    OdpowiedzUsuń