niedziela, 6 marca 2022

Plany na marzec

 

Dodałam fic w kategorii inne. Aokurok z Kuroko no Basket. Wiem, że mało kto już pamięta o tej serii - najpewniej umarła śmiercią naturalną, ale ja nadal pamiętam te wieczory spędzone na oglądaniu anime i czytaniu fan fików. Tym razem połasiłam się na inną formę fiku. Ograniczyłam dialog do minimum. Chciałam bardziej skupić się na emocjach, na opowieści.  Związku, że to próba długość jest dosyć krótka, ale wiadomo od czegoś trzeba zacząć. 

Zmieniłam też program do pisania. Na oficjalny program od Microsoftu mnie po prostu nie stać, a raczej szkoda mi na to kasy, open office mi szwankuje i marnowałam czas na próbowaniu porozumienia się z tym. Znalazłam na szczęście darmowy i póki co dobry program, który spełnia swoją funkcję. Czyli sprawdza moje literówki. Pewnie nadal będą występować, ale najpewniej w mniejszej ilości.

W marcu będę pisać opowiadanie dla mojej koleżanki, ale też je tu zamieszczę. Będzie związane ze światem Naruto, ale wyląduje w kategorii własne. Pożyczenie sobie postaci Kakashego nieczynni z tego fika czymś narutowym. :D 

Do zobaczenia następnym razem. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz