środa, 28 września 2016

Ale co? kolegów się wstydzisz?!

Mieliście kiedyś taki czas kiedy uświadamialiście sobie, że wasz czas przeminął? Kiedy wasze pojawienie się w gronie znajomych już nie powoduje okrzyków radości i może lepiej by było się nie pojawić?  Mnie ta świadomość ostatnio uderzyła na tyle z mocnym impetem, że nie wiedziałam, co za sobą zrobić. Od tego czasu nie byłam zaproszona na żadne spotkanie, co jak mniemam oznacza, że faktycznie mój fejm przeminął. Przykre.

A tak po za tym to pewnie powinnam przemienić grafikę na czerń i w ogóle skoro popieram czarny protest. Moje poglądy są zbyt radykalne, więc nie będę ich wygłaszać, ale moim zdaniem nie powinno się dotykać obecnej ustawy, ten złoty środek był najlepszym rozwiązaniem, dodałabym jeszcze obowiązkową edukacje seksualną w szkołach, bo dzieciaki wiedziały co i jak. Trzeba skończyć z tym seks tabu, bo później mamy nastoletnie ciąże, bo i rodzice nie chcą o tym gadać i szkoły woli to przemilczeć, a jak człowiek idzie na żywioł to wiadomo od razu, że skończy się to źle. W każdym razie trzeba ratować kobiety, bo to co się dzieje to paranoja.

A tak ogólnie to chciałam się pochwalić, że poprawiłam dwa pierwsze rozdziały SOD, poprawione i poszerzone, więc jest co czytać, nie wiele, ale jest.  Póki co postaram się ogarnąć pierwszą Sagę, która będzie miała 10 rozdziałów. Woo hoo!!
Dodałam też rozdział True Love. I tak powoli zmierzamy do połowy fiku. Przy 8 rozdziale zacznie się właściwa historia, za którą możecie mnie śmiało wieszać. Ha!

Wiecie... Zazwyczaj chwaliłam Studio JG za wydawanie mang, były profesjonalne, dobre tłumaczenie i tytuły, które do mnie trafiały, ale ostatnio to Waneko u mnie wygrywa dlatego do końca będę się łudziła, że kiedyś na polskim rynku zobaczę takie tytuły jak:
1. Gantz
2. Natsume's book of friends
3. The Morose Monokean
Jakiś tytuł pewnie zapomniałam, ale to nie istotne, ważne jest to, że one istnieją i może kiedyś je zobaczę w empiku. xD

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ano żyję jakimś cudem xD. No i nawet od czssu do czasu coś skrobię xD

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń