wtorek, 22 maja 2012

Zamawianie fików



Pewnie większość z Was zastanawia się na czym polega zamawianie fików. Już śpieszę się z wyjaśnieniami. 

Wysyłacie do mnie maila o treści:

Proponowany tytuł:
Zakres: (anime/OC)
Jeśli wybierzecie opcje z OC, to krótki opis postaci (wygląd, cechy charakteru)
Ilość stron:
Części dodatkowe jak yaoi/hentai:
Krótki zarys fabularny:

Po dostaniu od Was maila, analizuje to co mi przysłaliście i wysyłam Wam mój konspekt, czyli najważniejsze punkty wydarzeń. Jeśli akceptujecie moją wersję, wysyłacie mi pieniądze, wtedy zaczynam pisać fik.
Fiki zamawiane nie są wstawiane na żadnego bloga, idą prosto do rąk właścicieli drogą elektroniczną, bądź tradycyjną.  W momencie gdy wysyłam do Was fik, zrzekam się wszelkim praw do niego. :)
Oczywiście w każdej chwili możecie napisać z sugestiami, czy uwagami, wszystko wezmę pod uwagę. 

Roszczę sobie prawo do tego by mnie nie poganiać z fikami. Poza życiem literackim mam inne, które zajmuje mi także sporo czasu. Jedna będę się starała pisać do miesiąca po otrzymaniu wpłaty. :)



Ceny: (Płatność paypal/ przelew)
Do 10 stron-5 zł
Do 50- 10 zł
Do 100- 20 zł
Powyżej 100- Do ugadania.
Bądź system coś za coś ;)

Mogę pisać:
-Na bazie anime, które obejrzałam (http://myanimelist.net/profile/Dreigo)
-OC (orginal charakter)
-shonen, shojo, shonen-ai, shojo-ai
-Hentai i yaoi do ugadania za dodatkową opłatą (ok. 10 zł)

Nie będę pisać:
-na bazie anime, których nie obejrzałam
-horrorów


Mam nadzieję, że ściągawka trochę rozjaśniła sprawę. W razie czego proszę się nie bać napisania komentarza, czy maila. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz