wtorek, 2 stycznia 2024

Szczęśliwego Nowego Roku!!

 

Wszystkim stałym i przypadkowym czytelnikom życzę aby nowy rok okazał się lepszy od poprzedniego, by udało się stronić od chorób, a stan konta nie świecił pustkami. :) 


Myślałam, że uda mi się zamieścić krótkiego one shota w ramach powitania 2024, jednakże zatrucie pokarmowe mnie pokonało. Postaram się jednak mimo wszystko coś wstawić w tym miesiącu. :) Z lepszych wiadomości styczeń to miesiąc nowego biurka, a biurko oznacza jedno.... Lepsze warunki pisarskie! Już się nie mogę doczekać, szczególnie, że najpewniej zajrzę do części kartonów i może znajdę tam swoje notatki pisarskie, których nie udało mi się odnaleźć w miejscu, gdzie sądziłam, że będą, ale mam już plan B jakbym się jednak okazała geniuszem gubienia notatek. 


Ale informacja, że Espada 4 bujał się w Orihime... SZOK. Nie słyszałam tego! Nie żeby milion fanów tego nie dostrzegało, choć ja akurat specjalną fanką tego paringu nie jestem, ale... ale widzę skąd to się bierze. Ach Adrianno, zaskoczyłaś mnie tym.  ^^ 

Niech ten nowy rok przyniesie nam wszystkim masę radości. O. Tego nam wszystkim życzę. :)

2 komentarze:

  1. Wesołego Nowego Roku i Jajka.

    Mnie ból brzucha dopadł po wymieszaniu substancji, które wymieszane nie powinny być. Ryzyk-fizyk jak to mawiają.
    Gratuluje nowego biureczka, ja mam nowe łóżko w odcieniach królewskiej czerwieni.
    Na pocieszenie powiem, że sama doświadczyłam bólu w gubieniu ważnych rzeczy...
    Jeśli chodzi o pana ''nie mam uczuć, jestem fajny'' to na temat jego i Orihime powstały blogi z poważnymi analizami jego zachowania i czy można ich nazwać kanonicznym shipem...
    Klasycznie życzę dużo miłości i pieniędzy.

    PS: Błagam. Chcę w końcu wiedzieć kto jest mordercą w True Love. Czekam na to 5 lat.
    5 LAT CZEKANIA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy1/03/2024

    Hejeczka,
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku, niech ten rok będzie pomyślny, dużo zdrowia, radości, niech wszystkie plany się spełnią... no i weny, bo ja wciąż czekam na kontynuację Twoich tekstów...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń