czwartek, 15 kwietnia 2021

Dylematy, pytania i fantazje

 

 To nie tak, że kłamałam z tym powrotem.  Chciałabym wrócić do pisania, tak jak kiedyś spędzać wolne minuty na wypełnianiu stron i nie musieć zastanawiać się, co właściwie się chciało napisać. Jednak wiek, a może choroba, o której jeszcze nie mam robi mi na złość. Ja nie o tym tutaj.

Mam kilka pytań, choć pewnie nie dostanę odpowiedzi zważywszy na ilość osób, która tu zagląda, ale każda jedna zgubiona dusza jest dla mnie cudem <3 

Pierwsza kwestia... Jak widzicie miałam w planach pisać coś z uniwersum Junjou Romantica i Uraboku.... Tylko to było dawno, kiedy jeszcze oglądałam te seria, a raczej śledziłam mangę, teraz jest z tym gorzej, więc nie wiem, czy uda mi się coś napisać... Byliście w ogóle zainteresowani czymś z tego? Bo jak nie, to może to po prostu wywalę? 

I to nie tak, że ja nic nie robiłam przez ten cały czas! Ja pisałam fiki po angielsku, co prawda fandomy yaoi, ale może chcecie żebym zamieszczała je też tutaj? Oczywiście polskie wersje? 

Wiecie... Czasem tak sobie myślę o Sorrow of Death, mam wrażenie, że to moje najlepsze dziecko... I czasem tak sobie myślę... A może to wydać jako książkę? xD  To byłoby coś... Co prawda nie erotyk jak 50 twarzy Greya, no aleeeee.... Fan fiki nie jedno mają imię wreszcie, czyż nie? :D 


1 komentarz:

  1. Anonimowy6/11/2021

    Hejeczka,
    przepraszam, że dopiero teraz ale byłam odcięta od internetu przez prawie dwa miesiące...
    powiem szczerze, że mi będzie obojętne co będziesz publikować bo ważniejsze będzie to, że w ogóle to robisz... chociaż kuszą bardzo teksty te angielskie tylko właśnie w wersji polskiej..
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń