sobota, 7 listopada 2015

Hello from the outside....

Raz jestem raz mnie nie ma. Wiem, że większość moich czytelników czeka na coś z działu Naruto i mogę wam nawet powiedzieć, że faza na Bleacha mi przeszła i coraz trudniej mi się pisze opowiadanie. Ale zamierzam ja skończyć. Taki sobie cel postawiłam. A tak na serio, aktualnie jestem bezrobotną chorą biedulką, która ledwo ledwo ma siły by robić cokolwiek.
A nie samym pisaniem człowiek żyje. A przynajmniej ja staram się robić też inne rzeczy, głównie przez moją wadliwą rękę. Niestety długo nie umiem pisać, a nie chcę znowu mieć jej sparaliżowanej.
Ale mam chyba dobrą wiadomość dla wszystkich fanów SORROW OF DEATH!!!! Zaczęłam je na nowo pisać, znaczy od samego początku. Bo przeczytałam je i uznałam, że jest to opowiadanie, które zasługuje na coś lepszego. Będzie się dzieliło na trzy sagi:
1. Saga obozowa
2. Saga podróży 
3. saga rewolucji. 
rozdziały będą sporo dłuższe i pojawi się w nim dużo więcej postaci. A Naruto będzie jeszcze mocniej cierpiał hue hue hue. Oczywiście rozdziały będę dodawała tutaj, ale także na mojego tumblra, więc jeśli ktoś korzysta z tego pożeracza czasu to zapraszam serdecznie *^*

 

Tam też mnie można złapać najczęściej i np po molestować o coś. xD
Mam nadzieję, że ta wiadomość was choć trochę ucieszyła. Jak nie to się nawet nie przyznawajcie, nie łamcie mi i tak już zbrukowanego serca xD

A i jeszcze ktoś, ktoś zna kogoś kto umie ładnie rysować i można z nim cenę negocjować? 

3 komentarze:

  1. Zdrowie najważniejsze, ale czekam! :D I co chcesz narysować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka obrazków do SOD'a. Mojej koleżance to opowiadanie tak się podoba, że chce mieć z tego książkę z ilustracjami, to postanowiłam trochę poszukać kogoś. Ale słabo mi to idzie. Wszyscy zajęci życiem.

      Usuń
    2. Mam jedną znajomą która rysuje, zapytam jej i jak się zgodzi to wyślę ci namiar na fb ;)

      Usuń